fanpage facebook aviation24.pl fanpage twitter aviation24.pl kanał youtube aviation24.pl galeria instagram aviation24.pl

Zdjęcie ilustracyjne - Foto: Kamil Andrukowicz / PLL LOT
Zdjęcie ilustracyjne - Foto: Kamil Andrukowicz / PLL LOT

Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.

Jak informuje PGL S.A. postępowanie będzie prowadzone dwuetapowo: W pierwszym etapie, otwartym dla wszystkich zainteresowanych, konieczne będzie złożenie przez Oferentów dokumentów wyszczególnionych w ogłoszeniu. W drugim etapie wezmą udział Oferenci, którzy zostaną do niego zakwalifikowani na podstawie dostarczonych w I etapie dokumentów. 

"Termin nadsyłania ofert upływa w dniu 22.07.2024 roku, o godzinie 12:00. Po tym terminie oferty nie będą przyjmowane. Oferty należy przesłać na adresy mailowe: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.." - informuje Polska Grupa Lotnicza S.A.

Szczegółowe informacje na temat postępowania przetargowego dostępne są pod adresem: LINK

Polska Grupa Lotnicza S.A. zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru Oferentów, odstąpienia od przetargu lub unieważnienia go bez podania przyczyn. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z i wewnętrznym procedurami zakupowymi Polskiej Grupy Lotniczej S.A. – nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych.

Źródło informacji: Komunikat PGL, redag. aviation24.pl

No comments

Leave your comment

In reply to Some User