Linia lotnicza Ryanair opublikowała styczniowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.
- Punktualność 86% na ponad 51.000 lotów
- Mniej niż 2 reklamacje na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
- Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
śRyanair przewiózł w styczniu 8,7 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 51.000) w styczniu wyniosła 86%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu Always Getting Better klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwac kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.
Styczeń |
2016 |
2017 |
punktualność lotów |
86% |
86% |
ilość reklamacji na 1000 pasażerów |
1,49 |
2,15 |
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów |
0,64 |
0,67 |
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni |
99% |
99% |