fanpage facebook aviation24.pl fanpage twitter aviation24.pl kanał youtube aviation24.pl galeria instagram aviation24.pl

0

Linia lotnicza Ryanair opublikowała styczniowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.

  • Punktualność 86% na ponad 51.000 lotów 
  • Mniej niż 2 reklamacje na 1000 pasażerów
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
  • Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni

 Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

śRyanair przewiózł w styczniu 8,7 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 51.000) w styczniu wyniosła 86%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu Always Getting Better klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwac kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.

Styczeń

2016

2017

punktualność lotów

86%

86%

ilość reklamacji na 1000 pasażerów

1,49

2,15

ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów

0,64

0,67

odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni

99%

99%

 
Źródło informacji i zdjęć: Ryanair Press