"Od czasu ponownego otwarcia naszego biura w Dublinie w czerwcu, przeszkoliliśmy dodatkowych pracowników do obsługi wniosków w celu wyeliminowania zaległości" - informuje Ryanair. Efektem tego jest to, że:
– wszystkie wnioski o zwrot za loty w marcu zostały rozpatrzone do 30 czerwca;
– 50% wniosków o zwrot za loty w kwietniu zostało rozpatrzone do 30 czerwca;
– wszystkie pozostałe wnioski o zwrot za loty w kwietniu zostaną rozpatrzone do 15 lipca.
– wszystkie wnioski o zwrot za loty w maju i większość czerwca zostaną rozpatrzone do 31 lipca.
– wszystkie wnioski o zwrot za loty w lipcu i sierpniu zostaną rozpatrzone do 31 sierpnia.
Liczby te obejmują pasażerów, którzy zaakceptowali vouchery i możliwość bezpłatnej zmiany terminu lotu na lipiec, sierpień oraz wrzesień. Ryanair wezwał także internetowe biura podróży (OTA), aby podawały dokładne szczegóły ich nieautoryzowanych rezerwacji, aby Ryanair mógł również zająć się tymi wnioskami. Znaczna część zwrotów jest blokowana przez biura podróży wykorzystujące fałszywe adresy email klientów i wirtualne karty kredytowe podczas dokonywania rezerwacji, których nie da się przypisać do konkretnego pasażera. Ryanair wzywa wszystkich klientów, których to dotyczy, a którzy jeszcze nie otrzymali zwrotu, aby skontaktowali się z biurem podróży (OTA) i upewnili się, że biuro to zareaguje na e-mail z powiadomieniem i zacznie współpracować z Ryanairem, aby te wnioski również zostały rozpatrzone.
Źródło informacji: Ryanair