fanpage facebook aviation24.pl fanpage twitter aviation24.pl kanał youtube aviation24.pl galeria instagram aviation24.pl

Artur Kielak - Foto: Hesja.pl
Artur Kielak - Foto: Hesja.pl

Organizatorzy uruchomili już przedsprzedaż biletów online na IV Świdnik Air Festival na dedykowanej stronie www. Od 16 maja bilety w przedsprzedaży będzie można również kupić stacjonarnie w kasie Kina Lot. Przedsprzedaż potrwa do 9 czerwca, od 10 czerwca bilety będą sprzedawane w cenach regularnych.

Bilety w przedsprzedaży

Można je kupić na stronie https://iframe1.biletyna.pl/artist/view/id/41987

Ceny: bilet normalny (jednodniowy) – 50 zł, ulgowy (jednodniowy) – 40 zł, ulgowy dla posiadaczy Ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny lub Ogólnopolskiej Karty Seniora (jednodniowy) – 35 zł.

Wyłącznie w przedsprzedaży jest możliwość zakupu biletu dwudniowego. Normalny kosztuje 80 zł, a ulgowy 70 zł.

Dostępne są również bilety SPOTTER (jednodniowy) – za 150 zł. W przypadku tego biletu obowiązuje także akredytacja, która prowadzona jest na stronie https://air-festival.swidnik.pl/media/akredytacje-spotterskie/. Liczba tych biletów jest ograniczona.

Jest też możliwość zakupu biletu VIP (jednodniowy) w cenie 250 zł, który upoważnia do wejścia na teren imprezy i dostępu do wydzielonej strefy VIP. Liczba biletów jest ograniczona.

Bilety w sprzedaży regularnej

Sprzedaż w cenach regularnych rozpocznie się 10 czerwca. Do 14 czerwca bilety będzie można nabyć w kasie Kina Lot. 15 i 16 czerwca bilety będą dostępne w punktach sprzedażowych na terenie imprezy, w godz. 12:00-20:00 oraz online.

W sprzedaży regularnej bilet normalny (jednodniowy) to koszt 60 zł, ulgowy – 50 zł, ulgowy dla posiadaczy Ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny lub Ogólnopolskiej Karty Seniora (jednodniowy) – 35 zł, SPOTTER (jednodniowy) – 150 zł, VIP (jednodniowy) – 250 zł. Liczba biletów SPOTTER i VIP jest ograniczona. W przypadku wejściówek dla spotterów przypominamy o obowiązkowej akredytacji.

W przypadku zakupu biletów online, w przedsprzedaży oraz sprzedaży regularnej, w dniu imprezy należy wymienić je na opaskę upoważniającą do wejścia na teren IV Świdnik Air Festival.

Dla kogo bilety ulgowe, a dla kogo bezpłatne wejście?

Ten rodzaj biletów zakupią mieszkańcy Świdnika, a także osoby, które okażą ważną legitymację/odpowiedni dokument: uczniowie, studenci, dzieci od 3. roku życia, emeryci, renciści, honorowi dawcy krwi, osoby posiadające Ogólnopolską Kartę Dużej Rodziny lub Ogólnopolską Kartę Seniora.

Na teren imprezy bezpłatnie wejdą dzieci do 3. roku życia, kombatanci wojenni po okazaniu legitymacji kombatanckiej, seniorzy lotnictwa po okazaniu legitymacji seniora lotnictwa, osoby ze stwierdzonym (udokumentowanym) znacznym i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, umundurowani żołnierze służby czynnej, Policji, Państwowej Straży Pożarnej, Straży Miejskiej po okazaniu legitymacji.

Zapowiedź kolejnej lotniczej gwiazdy na Świdnik Air Festival

Jego pokazy zawsze robią ogromne wrażenie na publiczności. Nie może go więc zabraknąć także podczas czwartej edycji Świdnik Air Festival. Już w czerwcu zobaczymy Artura Kielaka, wielokrotnego reprezentanta Polski na Mistrzostwach Świata i Europy w akrobacji samolotowej. Lotniczy wirtuoz zaprezentuje na samolocie GB-1 prawdziwy rock’n’roll.

Mistrz akrobacji samolotowej pochodzi z Mińska Mazowieckiego i to właśnie tam zakochał się w lataniu.

- Od kiedy pamiętam, spędzałem całe dnie siedząc przy ogrodzeniu lotniska w osi pasa startowego obserwując startujące i lądujące Migi-21 i Migi-29. Tak, jak ich piloci chciałem wykonywać karkołomne ewolucje na niebie i być najlepszym z najlepszych. Pilotem chciałem być od zawsze – mówi Artur Kielak.

Prawdziwą przygodę Artur Kielak zaczął jednak w wieku 16 lat. W Areoklubie Podkarpacie w Krośnie zrobił wtedy trzecią klasę pilota szybowcowego, następnie zaczął skakać ze spadochronem w Areoklubie Warszawskim. Potem były już tylko samoloty.

Równolegle ze szkoleniem w Polsce, Artur Kielak szkolił się w Stanach Zjednoczonych.

- W szkole lotniczej w Los Angeles zrobiłem amerykańską licencję zawodową, latałem m.in. jako pilot demonstracyjny dla fabryki Cessny, zajmowałem się oblotami technicznymi, lotami demonstracyjnymi dla klientów i przebazowaniami tych samolotów przez Atlantyk i po Europie.
Od 2006 roku latałem jako pilot samolotu Boeing 737-300, 400 w liniach Centarlwings, gdzie po dwóch latach zostałem kapitanem. Latanie na Boeingach 737 w Centralwings to była cudowna przygoda z lotnictwem komunikacyjnym. Po rozwiązaniu spółki Centralwings zgłosiłem się na weryfikację umiejętności i wiedzy do linii Ryanair, w której od maja 2009 roku jestem Kapitanem Boeinga 737-800 – opowiada A. Kielak.

22 czerwca 2004 roku był przełomową datą dla akrobatycznych umiejętności pilota. To właśnie wtedy Artur Kielak wykonał pierwszy lot samolotem Zlin 526F z instruktorem katowickiego aeroklubu Adamem Labusem, który stał się jego mentorem.

- W Katowicach wyszkoliłem się w akrobacji podstawowej, średniej i rozpocząłem akrobację wyższą. Kolejno latałem na Zlinach 526F i AFS by pamiętnego 15 maja 2005 roku, zasiąść za sterami Zlina 50LS – SP-AUD. Dalsze swoje szkolenie, jako zawodnika w akrobacji wyższej i wyczynowej, postanowiłem związać z Aeroklubem Radomskim i skorzystać z ogromnego doświadczenia zawodniczego, wielokrotnego Mistrza Polski w Akrobacji Samolotowej Roberta Kowalika oraz wicemistrza Ireneusza Jesionka. W Radomiu latałem na Extrze 300L. W okresie od sierpnia 2007 roku do maja 2009 roku latałem w Grupie Akrobacyjnej Żelazny na Zlin 526F, Zlin 526AFS, Zlin 50. W Hiszpanii jestem członkiem Aeroklubu Barcelona, w którym latałem na CAP-10 oraz Zlinie 50, aby wreszcie usiąść za sterami jednomiejscowej wersji Extry 300S. W roku 2010 zacząłem latać Extrami 330 LC – dodaje Artur Kielak.

Dziś Artur Kielak jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich pilotów na świecie. Co przygotował dla nas tym razem? Przekonamy się już w czerwcu!

Źródło informacji: arturkielak.com, Świdnik Air Festival, aviation24.pl

Brak komentarzy

Zostaw komentarz

In reply to Some User