Goście którzy przybyli, słuchali lotniczych opowieści z zaciekawieniem, zadawali dociekliwe pytania, z błyskiem w oku oglądali statki powietrzne i przyglądali się skokom spadochronowym.
Zwiedzających oprowadzono po Aeroklubie i strefie spadochronowej w niewielkich grupach zgodnie z zasadami bezpieczeństwa. Na lotnisku Babice goście obejrzeli z bliska samoloty i szybowce, mogli też usiąść za sterami AT-3 i poczuć się przez chwilę jak prawdziwi piloci. Pokazano im także hangary oraz jak wygląda pomieszczenie, w którym planujemy loty. Instruktorzy i piloci opowiedzieli o historii Aeroklubu, przypomnieli znanych lotników – członków stowarzyszenia, przedstawili też drogę szkoleniową, jaką musi przejść pilot samolotowy i szybowcowy.
W Chrcynnie odwiedzający zwiedzali strefę Skydive Warszawa, gdzie organizatorzy przedstawili Sekcję Spadochronową Aeroklubu Warszawskiego i historię tamtejszego lądowiska. Goście zobaczyli też, jak wygląda skok w tandemie i co trzeba zrobić, żeby zostać samodzielnym skoczkiem spadochronowym. Atrakcją dla gości było przyjrzenie się z bliska pracy układaczy spadochronów, tandem pilotów i instruktorów, a także samolotowi Cessna 208 B Grand Caravan, z którego wyskakują skoczkowie. Na uczestników Dnia Otwartego w Chrcynnie czekały w tym dniu jeszcze dodatkowe niespodzianki – mogli obserwować skoki spadochronowe z legendarnego AN-2, byli także świadkami odwiedzin aeroklubowej strefy przez przedstawicieli Związku Polskich Spadochroniarzy z okazji z jubileuszu 30-lecia tej organizacji, a także przypadającego 23 września Dnia Spadochroniarza.
Źródło informacji i więcej zdjęć na: Aeroklub Warszawski