To poszerzenie oferty usług daje klientom większy wybór i oznacza, że obecnie dostępne są już dwie odrębne opcje usług SelectCare:
SelectCare Repair
Nawet najbardziej niezawodne silniki mogą wymagać wizyt w serwisach w okresie pomiędzy planowanymi remontami, spowodowanymi uszkodzeniami przez obce przedmioty lub awarią komponentów. Nowa opcja serwisu SelectCare Repair obejmuje wizyty w warsztatach "check and repair" za dolara na godzinę lotu silnika. Nie ma limitu liczby kwalifikujących się wizyt w serwisie ani kosztów poszczególnych wizyt, dzięki czemu klienci mają dużą pewność co do kosztów.
SelectCare Refurb
Ta opcja usługi zapewnia klientom przewidywalność kosztów głównych zaplanowanych wizyt w serwisie, które zwykle odbywają się co 4-5 lat.
Usługi SelectCare Repair i SelectCare Refurb są usługami uzupełniającymi. Klienci mogą zdecydować się na skorzystanie z obu opcji serwisowych razem lub wybrać tylko jedną opcję serwisową i zarządzać pozostałymi wizytami w serwisie w oparciu o tradycyjny czas i zasoby.
Źródło informacji: Rolls-Royce