Wydrukuj tę stronę
wtorek, 08 wrzesień 2020 10:35

Linie Emirates ujawniły, że do tej pory zwróciły klientom już ponad 1,4 miliarda dolarów.

Napisane przez Redakcja
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Linie Emirates ujawniły, że do tej pory zwróciły klientom już ponad 1,4 miliarda dolarów. Foto: Emirates

Linie Emirates poinformowały, że do tej pory przekazały klientom już ponad 1,4 miliarda dolarów w ramach zwrotów kosztów podróży, które wynikały z sytuacji epidemicznej COVID-19. Linie lotnicze stale i konsekwentnie rozpatrują wnioski składane przez klientów.

Od marca przetworzono ponad 1,4 miliona próśb dotyczących zwrotu kosztów, co stanowi 90% wszystkich wniosków, jakie otrzymały linie lotnicze. Co więcej, obejmuje to niemal wszystkie przypadki zgłoszone przez klientów z całego świata do końca czerwca.

Od czasu wybuchu pandemii linie Emirates zainwestowały dodatkowe środki, aby zwiększyć swoje możliwości związane z przetwarzaniem zapytań od klientów. Przewoźnik kontynuuje również współpracę z partnerami biznesowymi, aby ułatwić zwroty kosztów osobom, które zarezerwowały loty za pośrednictwem biur podróży czy globalnych systemów rezerwacji (GDS).  

 - Rozumiemy, że z punktu widzenia naszych klientów każda oczekująca prośba o zwrot pieniędzy jest bardzo ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby sprawnie uregulować wszelkie koszty spowodowane przez pandemię. Większość przypadków jest prostych i szybko je rozpatrzymy. Są jednak wnioski, które wymagają weryfikacji i ich rozwiązanie zajmie naszym zespołom nieco więcej czasu. Jesteśmy wdzięczni naszym klientom za cierpliwość i zrozumienie ­– powiedział Sir Tim Clark, prezes Linii Emirates.

Źródło informacji: Emirates

Czytany 515 razy

Artykuły powiązane